Tuesday, February 8, 2011

peristiwa jalan cerita

hari ni, pegi kls mandarin, pegang buku, pegang pen, menulis, belajar. wah teringat zaman skolah dulu dulu! argh! rindu! dulu mmg bosan asek wat bnde yg same. homework lahh memanjang. tp lps skolah, bru aku tauu n baru sedar i am actually miss it so much. miss belajar. ingt lepas spm nk enjoy sakan kan. tp mase lps spm belambak! sampai dh xtau nk enjoy ape dah. haha. tp syukur sgt xdpt plkn! no wayy nk masuk! haha. mse last day spm, mule lahh terlompat2 kalah beruk kt hutan. haha. time ni mcm2 lahh mulut2 org berkata : weh, aku nk amek lesen cpt2, nk jln2. aku nak kerja cari duit. aku nak tido puas2. aku nk tido kt cc main game puas2. aku nk on fb stiap mase. aku nk itu aku nk ni.. bla bla bla. aduhh, x terkecuali lahh si bdk yg tulis blog ni. haha!

tp kan..

sebulan tuu mmg lah best. rse mcm bebas sgt. away dri buku n sume2. tp pd hakikatnyaa, bile dh msok bln kedua ketigaa, jgn tipu lah kalo x ckp ; weh bosan ahh! haha. well, maybe pd aku la. xtauu la org laen mcm mane. kot ade yg tlg mak jual sayur kt psr dri pg smpai mlm ke. kot ade yg jd penyanyi ke masok realiti show ke. bela lembu ke. hahaha :P
tu lahh. nk wat itu ini lah. tp kejap jee. hangat2 taik aym. haha. org perak ckp, melabun jele kome ni. haha!

sape kate menunggu tu best? sape sape? cpt angkt hidung! bg kembang semangkuk ! haha
okay2 dah dah. jgn merepek sgt. haishhh xbtol gile lah ! haha!
mmg lah boleh enjoy n everything tp bile fikir kte makin dkt dgn result spm, mulaa lah, sume bnde xbtol. runsing okayy! klo xnk amik boleh x? aduyai! dahh lupe kan sekejap! skrg ni aku sdg menjalani kursus memandu. *menyampah dgn ayt sendiri, nerdyy. haha.* bile fikir 10 feb nk wat test jpj. kecut perut ! bkn kecut dh lg, dh hangus. haha. bak kate mama, cool saja. okay, i try! haha. xpe2, do the best okay asilah :D

wahai badan, kau melebih kan! xpayah laa nk membesar! wehuu. ni sgt normal, dh dok rumah je, xde pressure xde ape. mkn jee kan. lps spm lg la! xyah ckp. sume bnde selere je. haha. then ape lg, phm laa. haha. now, nak make a point, due kali cmtuu nk exercise. *bajet* hahah! minggu ni pg td dh jog dgn ena. esok plak insyaAllah ! heee. go go asilah ! ngeee.



picture of, university of Manchester

tp yang pasti, aku nak masuk UNIVERSITI

dan



dpt keputusan bagus

dan

graduate!

yeyyyyy! :D

No comments: